Posthuma
De Echte Bakker

Nieuwsarchief

3-de generatie

Nieuwe winkel in Scharnegoutum
Met trots presenteren wij onze nieuwe winkel in Scharnegoutum. Vanaf 1 februari hebben wij het bestaande bakkersbedrijf van familie Feenstra over genomen. Van 1 t/m 5 februari is de winkel gesloten, zodat wij het "Posthuma-gevoel" ook in deze winkel plaasten.

6 en 7 februari vieren wij een feestje en iedereen is uitgenodigd.

Komt u ook??? Ontvang een actietas vol lekkers van € 19,95 voor € 14,95.

Voor iedere eerste 25 klanten is er tevens een extra attentie.

Ons klavertje 4 is compleet!
Een mooi moment voor Harm en Aukje Posthuma hun mooie familiebedrijf over te dragen aan dochter Nyncke en haar team.

Al meer dan 70 jaar wordt er iedere nacht met hart en ziel gebakken. "kwaltieit wint altijd" is dan ook niet voor niets de slogan welke de boventoon voert in de bakkerij. Onze winkels dragen de naam "kenniscentrum voor brood en meer..".

September 2014 hebben Harm en Aukje Posthuma hun mooie familiebedrijf overgedragen aan dochter Nyncke en haar team.

Wilt u eens een kijkje nemen in onze keuken, neem dan gerust contact op via info@echtebakkerposthuma.nl .

Voor meer informatie over de geschiedenis van ons prachtig familiebedrijf verwijs ik u naar tabblad historie.

Beste Echte Bakker van Friesland 2013

Met trots mogen wij u meedelen dat wij zijn uitgeroepen tot Beste Echte Bakker van Friesland 2013!

Ook zijn wij op de 18e plaats geëindigd van de 184 Echte Bakkers van Nederland.

Wij hopen dat u nog lang zal genieten van onze heerlijke bakkersproducten van hoge kwaliteit.
Om dit succes met u te vieren trakteren wij op een stukje echte Friese oranjekoek in één van onze winkels. 

Beleef het ambacht van brood en meer….

20 September 2012 is de winkel in Wommels verbouwd. 
Een ontmoetingsplaats waar u niet alleen terecht kunt voor verse producten, maar ook voor optimale productkennis en advies bent u welkom op de Keatsebean!

Heropening winkel en bakerycafe te Bolsward

22 juni heropende Posthuma zijn vernieuwde winkel aan de Appelmarkt. De winkel is uitgebreid met een bakerycafe.

Waar u naast lekkere koffie, terecht kunt voor een Echt Bakkersontbijt, verse belegde broodjes en natuurlijk lekkere taartjes. Natuurlijk kunnen de broodjes ook meegenomen worden.

De gedachte van Nyncke was; een ontmoetingsplaats maken voor jong en oud. Daarom is ook gekozen voor de naam "By Nyncke".

Bezoekt u het mooise stadje Bolsward, kom dan gezellig langs op de Appelmarkt 2 By Nyncke.

Sneker tompoucen Ajax

Winkel Bolsward

Beker-tompoucen

SNEEK - Met de verkoop van beker-tompoucen neemt bakker Posthuma in Sneek alvast een voorschot op het bezoek van de profclubs Ajax en AZ aan de stad.

Woensdag speelt de Sneker voetbalclub ONS Boso tegen Ajax, donderdag ontvangt SWZ Boso Sneek AZ. Posthuma bakt tompoucen in de clubkleuren oranje-wit (ONS) en wit-zwart (SWZ). Bovenop prijken de wedstrijdlogo's.

Voorzitters Wietse de Haan en Harm de Wagt van SWS en ONS smikkelden zaterdagochtend de eerste gebakjes op. De beker-tompoucen zijn nog verkrijgbaar tot en met donderdag.

Bron: www.lc.nl

Tompoucen van bakkerij Posthuma | Sneek - Ajax

Tompoucen van bakkerij Posthuma, berenburg van Joustra en de clubsjaal van ONS Sneek. Het gaat nergens anders over in Snits deze dagen. Ajax, AZ en de koningin komen op bezoek en dat allemaal deze week! Hoogtepunt is natuurlijk de komst van de 31-voudig kampioen foebele van Nederland. Het Zuidersportpark is al omgebouwd tot een soort stadion met plaats voor 7.500 toeschouwers. In Sneek kijken ze slechts nog naar de klok: is het al woensdag 20.45 uur?

Bron: www.ajaxlive.nl

Sneker tompoucen voor duels met Ajax en AZ

 

SNEEK -  Niet alleen voor spelers van de Sneker amateurvoetbalclubs SWZ en ONS zijn de bekerduels tegen AZ en Ajax een unicum. Ook de Sneker middenstand speelt handig in op de wedstrijden in hun stad. 

 Bakkerij Posthuma bakte speciaal voor de twee wedstrijden twee soorten tompoucen in de kleuren van de clubs. „Ze hebben ze met oranje glazuur en daarop het logo van Ajax en ONS. En er zijn gebakjes met een zwart-wit laagje en het logo van AZ en SWZ erop”, zei voorzitter Wietse de Haan van SWZ, die zelf zaterdag de eerste mocht proeven. „Ze zijn heerlijk.”

„Ook voor onze gezamenlijke hoofdsponsor (poetsdoekenfabrikant Boso) is dit geweldig. Ze hebben speciale sjaals voor de wedstrijden laten drukken. Het leeft hier heel erg”, aldus De Haan. „Op straat spreekt ook iedereen je aan.”

Volgens speler Klaas de Vries van ONS is het ook voor de aanhangers van zijn club iets dat ze nog nooit eerder meemaakten. „ De eerste supporters stonden de ochtend na de loting al bij de voorzitter op de stoep om te vragen of ze kaarten konden bestellen. Echt uniek dit.” 

Bron: www.telegraaf.nl